E-mail od zákazníka - P.P.
From: P. P.
Sent: Sunday, October 16, 2005 9:06 AM
To: vladimir@verner.cz
Cc: vernerova@verner.cz; servis@verner.cz
Subject: Žádost o pomoc
Vážený pane řediteli,
Obracím se na Vás s prosbou. Vím, že je to trochu ode mne troufalé, ale po 12 letém provozování kotle Verner 25, bez jediné poruchy a s velkou spokojeností s jeho službami, Vás zahrnuji do naši rodiny.
Bohužel se musíme vystěhovat z domku po velmi složitém soudním řízení s novou vlastnicí, ale rozhodně ji nechceme nechat, tak technicky zázračný stroj do užívání v domku, protože si to nezasluhuje.
Proto se na Vás obracím s prosbou, zda byste nevěděli o někom, kterému by kotel dál sloužil a byl taky takovým fandou do topení dřevem jako my. Není nic úžasnějšího, než cítit již na dálku vůni dřeva z komínu a přitom za zimu vybrat přibližně 15 kyblíků popela.
Vím, že je to možná z mé strany utopie se na Vás obracet o pomoc nebo radu, ale dodnes kotel provozujeme bez závad. Rádi ho nabídneme za 5.000,- Kč k odkoupení slušnému člověku, protože „rodinný příslušník“ by měl mít zase dobré zacházení.
Termín odvozu spěchá. (Do 3 týdnů máme vyklidit dům, inzerci jsme zatím nedávali)
Ještě jednou se omlouvám a předem děkuji za pomoc.
Hezký den
P. P.