E-mail od zákazníka - p. Zuska

Dobrý den,

asi před pěti lety jsme na doporučení pana Petery, majitele instalatérské firmy v Třebihošti zakoupili a od té doby provozujeme vaše krbová kamna typu 9/0 k. Bylo to jedno z mých nejlepších rozhodnutí.

Kamna provozujeme s výměníkem, který je napojen na plynový systém ústředního vytápění domku s pěti místnostmi, velkou predsíní a příslušenstvím. Máme již spolehlivě odzkoušeno, že krbová kamna dokázala sama i v největší zimě nejen vytopit celý domek, ale dokonce přes výměník v plynovém kotli pokrýt téměř celou spotřebu teplé vody pro čtyři osoby.

Celou dobu se na kamnech neobjevila žádná závada, kamna se snadno obsluhují i čistí a nezakuřují místnost, kde jsou instalována. Myslím, že je to nejužitečnější předmět naší domácnosti.

Kdybyste toto dobrozdání chtěli použít pro informaci zákazníků, rád vám jej podepíši.

Připomínám jen, že podle mého názoru má na bezvadné funkci kamen v kombinaci s celým otopným systémem zásluhu také perfektní provedení instalace již zmíněnou firmou pana Petery.

A nyní proč vám píši : součástí kouřovodu je koleno s vymetacím otvorem, který je zakryt víčkem, pod který je vloženo asbestové těsnění. Toto těsnění je po několikerém vymetání značně poškozeno, takže by se při dalším odkrytím víčka už mohlo úplne rozsypat. Obávám se, že by pak mohlo dojít k úniku spalin do místnosti. Proto potřebuji od vás získat toto těsnění nové, raději bych koupil hned 2 kusy.

Prosím považujte tuto zprávu za závaznou objednávku a uvedené těsnění zašlete laskavě poštou na dobírku na tuto adresu :

Pokud to uznáte za vhodné, seznamte prosím s touto zprávou ředitele vaší firmy pana ing. Vernera.

S pozdravem a díky za skvělý výrobek

Jiří Zuska